8 DAGAR KVAR!

Hallå hallå!
Nu är det bara 1 vecka kvar innan flyget går........... TROR INTE ATT DET ÄR SANT! Det känns som att vi fortfarande har tusen saker kvar att planera.. Jag vet, jag är löjligt orolig men kan fan inte hjälpa det. Vill absolut inte få ett nervsammanbrott på utlänsk mark p.g.a någon kass hemsida eller segt internet, sitter hellre som en tok nu innan och kollar upp saker. Tror att det är resenerverna som spökar. Ena stunden känns allt som vanligt, "ja jag kan jobba i höst, ska inte göra något speciellt" medans andra står jag med världens största smile och svettig panna och inser att vi FAKTISKT SKA ÅKA SNART! Wow, det kommer bli grymt. Riktigt grymt! Det är ju faktisk andra gången i mitt vuxna liv som jag reser utanför sverige/ danmark/ tysklands gränser så att jag är cp-nervös kan ingen klandra mig för.. Känner mig iallafall säkrare och säkrare för varje gång jag öppnar datorn, det känns bra. Men vad kan gå fel egentligen? Jag reser med världens bästa människa som alltid gör mig tygg, jag har pengar ifall vi behöver åka hem, familjen finns bara ett telefonsamtal bort.... det är upplagt för succé! Fast nått jävligt måste ju hända, annars blir det inte lika lärorikt.
Eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0