Ska jag ta med en katt hem till dig Elvis?

Idag har vi inte haft det bästa vädret direkt, mulet och småskurar, så vi har spenderat nästan hela dagen framför datorn och min Hayao Miyazaki-box. Ibland är det skönt med dåligt väder så man får vila från solen vilket vi verkligen behövt idag. Var inte direkt ledsen i morses när jag vakna utav regnet, min sönderbrända näsa behöver vila och det hade den inte fått gjort fullt ut om det vart sol. Igår var det mulet en stund på förmiddagen och under dom timmarna lyckades vi bränna oss, naiv som man är. Tjocka mörka moln kan inte släppa igenom sol? Jo tydligen kan dom det. Istället tog vi och koppla av i bungalown och köpte lite sötsaker, typ sugergoda rotis(thailänska "pannkakor" med skivad banan och tjock vaniljsås på) och chokladdrycker. Tror Anton har köpt upp alla chokladdrycker på hela ön snart, han snittar typ 5 per dag. Go dag trots det dåliga vädret!
_

Kommentarer
Postat av: elvira

Aaw.. Ta med alla som du tycker synd om hem till mig...

2011-12-05 @ 11:08:56
Postat av: Viktoria

Det blir en jävlans massa katter! :)

2011-12-06 @ 10:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0