Tänk vilken vardag vi har...

Idag har vi haft våran näst sista dag med sol och bad och nu har vi bara 1 DAG kvar att se fram emot... Känns förjävligt, kommer ligga och åla mig i den varma sanden hela dagen och aldrig gå därifrån. Kan erkänna att jag inners inne ser fram emot lite kyla och snö, julen är ju trots allt den bästa delen av året, men det trycker jag undan tills jag sitter på planet hem. Nu vill jag bara ha sol sol sol och sol! Har haft en jättego dag idag, låg på stranden och käka glass och läste bok fram till fyra-fem och efter det hyrde vi moppe och åkte ner till stan för att käka "lunch".  Det blev en smällfet banan-roti dränkt i smör och olja med smaskig vaniljsås på samt en cola och skölja ner det med (inte konstigt att jag inte förlorat vikt under resan, man är korkad om man motstår). Mer i stan gjorde vi inte, kollade runt lite i affärerna men hittade inget som förtjänade plats i våra resväskor. Försöker hålla oss till Bangkok eftersom våra resväskor redan är på bristningsgränsen.. Nu väntar min chipspåse och en mysig anton på att jag ska sätta på en film så, god natt. Hörs imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0