Någon som har en "stålställning" hemma?...

Sitter och kollar på väskor/ backpackers-hemsidor på internet. Kommer antagligen inte köpa någon väska eftersom jag har fått låna en superbra, men packningstips m.m. är alltid bra att få. Funderar på att skaffa en stålställning med hjul på till den väskan jag har nu, så kan jag avlasta ryggen ifall vi ska gå långt eller om jag tar med mig en extraväska så slipper jag bära på den. Vill ha ungefär en sån ställning som på första väskan, fast med mindre hjul och mindre platta där nere, helst ihopfällbar. Funderar på att gå till myrorna imorgon och kolla om dom har något, hoppas på att hitta en gammal pensionärsväska som jag kan ta isär!




/ Viktoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0