Man blir så mycket mer människa!

Sitter och tänker på alla andra ställen jag vill till i världen... Det räcker inte med 4 månader, vi behöver mer tid! Jag vill åka iväg igen, bara ett litet tag till så vi får uppleva mer innan vi fastnar någonstans hemma. Vi har funderat på det ett tag att kanske åka iväg igen, bara 2 månader eller så och klämma in så många länder/ städer/ upplevelser vi kan under den tiden. Jag kan tyvärr inte vara iväg så mycket längre än vad vi har vart nu, annars hade vi säkert förlängt resan, men mitt hjärta håller inte för det. Jag kan inte vara iväg från mina småsyskon längre än såhär, man missar för mycket. Jag hoppas bara att vi hittar tid till att dra iväg igen, det finns så sjukt mycket mer i världen vi vill se och NU är den rätta tiden i livet att göra det. Vi har lärt oss så sjukt mycket mer än vi trodde om sjävla resandet, hur beroendeframkallande det är, hur man numera kan se saker ur ett annat perspektiv och hur lätt det faktiskt är att resa runt. Världen är så stor och har så mycket att erbjuda och man bara måste ta del av det så mycket man kan. Jag vill se mer, jag vill ha mer upplevelser i bagaget. Man blir så mycket mer människa av alla erfarenheter!


Jag är så glad över att få göra ett sånt här äventyr tillsammans med dig! -v-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0