Sista kvällen i Hanoi

Lite bilder från sista kvällen i Hanoi. Gick till restaurang Gecko och åt supergod pizza samt kolla runt lite på nattmarknaden. Den kvällen var även vår sista kväll tillsammans med Alannah och Doug som hade gjort klart sin 2 månaders resa. Tänker skriva ett litet inlägg till dom på engelska någon gång när jag finner mod till det. Min gamla skol-engelska ligger väl begravd, att skriva på engelska var väl inte min direkt starkaste sida. Jag har mer talets gåva som ni nog alla vet. Vi Vinnerholtare har mycket att säga! Förhoppningsvis var det inte sista gången vi såg dom, har planer på att åka ner till Cornwall och hälsa på till sommaren och bjuda upp dom till Trollhättan efter det. Har iallafall vart riktigt roligt att resa tillsammans med dom och prova på "den typen" av resande. På ett sätt har det vart skönt att kunna samtala och umgås med andra och därmed haft lite paus ifrån varandra. Inte för att vi är trötta på varandra med det har vart trevligt med lite variation på samtal, tankar och åsikter. Nu är vi återigen ensamma och har mindre än en månad kvar att njuta av. Om 3 veckor och 3 dagar sitter vi hemma och äter pepparkakor och julskinka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0