Strawberry Delicious

Friskförklarad, inga mer magkramper och febern är borta. Nu kan jag se livet från den ljusa sidan igen! Igår vakna vi till dåligt väder så vi bestämde oss för att ta en promenad till stan. Trots att vi vart här i snart 2 veckor har vi lyckats missa denna fantastiska glassbar som ligger bara 10 minuter ifrån vårat hotell. Förstår inte hur vi kan ha missat det med tanke på hur många gånger vi åkt förbi och hur mycket vi suktat efter glass men, lyckligtvis hitta vi det idag och det tackar vi gudarna för. Tog en bild på min Strawberry delicious för den såg så jävla god ut men den får jag visa imorgon när alla andra bilder kommer. Sjävla målet med promenaden var att hitta en låda glass men det glömde vi givetvis av så vi fick nöja oss med ett paket oreo var, likt alla andra 14 kvällar.. Vill också berätta innan jag går och lägger mig att vi har idag avnjutit den absolut bästa middagen hittils i vietnam. Grillad tonfiskfilé, fångad idag, med grillade grönsaker, odlade på baksidan, och ris, a la vietnames. Helt oslagbart! Kommer beställa samma imorgon, absolut!! Idag har vi vart på en grym snorkel och fisketur men det berättar jag mer om imorgon, jag slocknar när som helst....... zzzZzZzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0