Det spelar ingen roll vart i världen man är sjuk, det är lika förjävligt överallt!

Fortfarande sjuk. Tredje/fjärde dagen är jag inne på nu och livet suger ganska hårt. Det spelar ingen roll vart i världen man är sjuk, det är lika förjävligt överallt. Eftersom jag haft feber har jag inte legat på stranden eller käkat någon god mat eller upplevt nått kul, jag har helt enkelt legat inne på våran hårda sandiga säng och tyckt synd om mig själv. Yes, sängen är ta mig fan stenhård. Ligger man för länge på ena sidan domnar armen bort och lägger man sig på andra sidan måste man byta lagom tills man somnat om. Sen den hemska sanden, trots att man sopar bort tonvis med sand tycks den aldrig försvinna, det sitter typ i lakanen. Jag tror att det måste vara en svart vecka för mig nu, inget går min väg! Det är inte bara att jag är sjuk som suger, servicen har helt jävla ofattbart dålig under dom här dagarna. Jag får alltid maten sist, bokstavligt talat 40 minuter efter dom andra och det är nästan alltid något fel med den/ den smakar skit. Karma? Jag vet inte, vad fan har jag gjort för fel isåfall? Jag får se det som "resans svarta vecka" och försöka hålla humöret uppe så gott som det går. Vilket inte är lätt när man är sjuk/ halvt handikappad/ tom på energi och bara trött på att ligga inomhus. Som jag skrev innan så kan alla dagar inte vara bra dagar, TYVÄRR!

Något positivt är iallafall att min andra hälft inte vart sjuk någonting (peppar peppar ta i trä) och han njuter för fullt av solen, vattnet och hans nya snorkelglasögon. För hans del är livet fortfarande på topp! Är glad att någon av oss åtminstonde njuter. Nu ska jag försöka lugna min hungriga mage med ett kokt ägg och sen ha lite ångest över att jag lagt ut ett sånt hemskt tråkigt inlägg.
Puss

Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Krya på dig gumman!

Älskar dig :)

2011-11-13 @ 17:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0