Eldvittnet

Hej allihopa!
 
Hoppas allt är bra med er hemma i kylan, här borta svettas vi som grisar och suktar efter svenska höstvindar. Det är sjukt jobbigt att ligga och steka på stranden hela dagarna när poolen eller havet knappt svalkar längre. Hade gärna velat byta med er där hemma nu.............................hehehe. Nä men vi har det gött. Finns knappt inget att klaga på förutom att grannarna har fått bedbugs, en backpackerns värsta mardröm. Vi har hittils klarat oss ifrån dom och förhoppningsvis håller det sig så restrerande dagar (peppar peppar). Annars flyter dagarna på helt underbart med sol, bad, käk och läsning. Hittade 2 böcker för några dagar sedan på grannhotellet och den ena har fått läslusen inom mig att gå på högvarv. Kunde inte lägga ifrån mig den så sträckläste nästan hela boken på 562 sidor på en dag. Eldvittnet med Lars Kepler, rekomenderar den starkt! Nu vet jag inte hur jag ska gå vidare, vart ska jag hitta en bok efter den? Har vart och rotat i alla bokhyllor på hela ön utan resultat så kan nu bara hålla tummarna för att del ligger en guldklimp och väntar någonstans i Filipinerna eller Thailand. Borde egentligen läsa mer böcker hemma än vad jag gör med tanke på hur sjukt mycket bra böcker det finns, lägga bort mobilen sista timmen innan läggdags och läsa istället. Vet iallafall att om jag inte hittar några mer Kepler böcker här kommer jag ha många höstkvällar uppbokade där hemma. Är helt såld! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Åhhhhh vad avundsjuk jag blir på er.......fortsätt njuta. Ta vara på varandra <3 puss & kram

2013-10-27 @ 00:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0