Mirissa Beach

Så var vi inne på tredje dagen här i Mirissa. Det kommer inte bli lika månda dagar till som vi först räknat med eftersom vi blivit av med pengar.... Upptäckte detta igår kväll av en slump när Anton satt och räknade. Jag dubbelkollade i min pengagömma och såg att jag också blivit av med en del. Totalt är det ca 12 000 rupies vilket motsvarar 300 kr var så det är inte förödande för budgeten om man säger så, det är mer jääääävligt irriterande! Att folk inte kan respekterar andras saker och har samvete nog att kränka någon med att gå igenom personliga saker OCH STJÄLA. Det är fan stryk på det alltså! Tror inte den jäveln bryr sig ett skit om vad det får för konsekvenser för oss. Att vi inte kan stanna lika länge för att vi inte har pengar till det, eller att minnet från Mirissa kommer lämna en bitter eftersmak.. Nä, tror inte hen bryr sig om det. Men karma is a bitch eller vad säger man. Sen vill jag snällt be att alla där hemma sluta öga oss tack! Det har vart lite för mycket skit nu dom senaste veckorna. Kan vi få njuta utan att ni sitter bittert hemma och kastar onda ögat mot oss? Skämtåsido.. Det är ingen piece of cake att resa, det vet vi, men nu har det änna vart liiite för mycket fokus på det tråkiga. Dagen har ändå vart bra trots att häxan Viktoria vart uppe och skällt hela morgonen. Har precis käkat middag och snart ska vi gå iväg och bada igen. Blir nog till att låna en bodyboard och leka i dom höga vågorna.

 

Härlig kväll!!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0