Tvättdag!

Den välbehövliga och efterlängtade tvättdagen är här! Bye bye smuts, lukt, svett och skit. Äntligen slipper man
vända utochin på trosorna och gå omkring med fläckar på linnet, FÖR NU FINNS DOM INTE MER! Har suttit och handtvättat old style på verandan och nu hänger tvätten så fint och lufttorkar på sträcket. Mormor du hade varit stolt! Har känt oss riktigt sunkiga det senaste, luktat piss, sett ut som piss och vart piss. Det har inte vart lätt att hitta tillfälle till och tvätta eftersom vi flyttat runt såpass ofta men NU äntligen har tvätten tid att torka ordentligt. Får se hur många dagar det tar med en luftfuktighet på 80 %..... Förutom tvättstunden så har dagen bjudit på mer roliga händelser, har nu även jag fått se min första sköldpadda! Anton tog en morgontur med cyklopet och han hann inte ens blöta håret innan han såg en stor sköldpadda. Jag såg givetvis ingen när jag simma runt men när Anton var ute för andra gången såg han en till så jag fick snabbt slänga mig i vattnet för att hinna se den, och det gjorde jag! Hoppas på att få se några imorgon också när vi ska ut på en privat snorkeltrip tillsammans med det andra svenska paret och ett gäng australiensare. Kommer bli sjukt roligt, hoppas på att någon av dom har med sig en kamera så man får med sig några digitala minnen!

 

 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marika

Härligt att du gör lite nytta Viktoria ;-)
Det kan aldrig vara bra med bara massa sol,bad & mat...
Skönt med nytvättat...

Vad vackert med bougainvillean som slingrar sig...

SKÖT OM ER
Kram
Marika & Morgan

Svar: Tack Marika! Jättekul att du läser och kommenterar, blir lika glad varje gång! :) Kram, hälsa dom där hemma :)
Viktoria Hummerhielm

2013-10-20 @ 19:48:18
Postat av: Mamma Mu

NJUT av varenda minut :)
Ta vara på varandra.
Älskar dig <3

2013-10-21 @ 13:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0